Ärliga svar!!

Är du kär just nu? - Aa...
Har du kysst någon idag? Neej
Har du pussat någon de senaste 30 dagarna? - Aaa!
Har du ett förhållande? Jaa..
Hur många har du varit tillsammans med? seriöst? Öööhm... 3 eller 4 st typ...
När går gränsen vid otrohet? Typ... Jag vet inte, bryr mig bara inte, bara jag ser att det går över gränsen så är det inget mer o snacka om...
Har du varit otrogen och om ja, varför? Tänker inte ta upp det här...
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Hahaha, neeej, så hjärlös e jag inte...
Är du romantisk? HAhaha, fråga personen som jag e ihop med...
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? ALDRIG!!
Är du svårflörtad? Jaa, men inte sista gången
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jaa, dum fråga...
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Säkert xD Haha...
Har du lekt med någons känslor? Neej, det har jag inte
Vem var din första riktiga kärlek? En kille...
Har du haft sex med över 20 personer? HAHAHHA!! Neeej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2 år typ eller nåt sånt tror jag...
..och ditt kortaste? 1 vecka eller 1 månad typ
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag har ju kille så betyder att jag ville ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Neej
Är du en bra pojk/flickvän? - Vet inte faktis
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min hund :D ingen annars!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Vet inte, hahaha, fett dålig på att förstår om andra gillar mig eller inte o.O HAHAHA!!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Neej
När fick du din första kyss? När jag va 14 år tror jag ^^
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Hell noooo!! xD
Skulle du kunna tatuera/cutta in din kärleks namn på armen? Neeej... Det räcker me att man skriver det på ett papper, men kan slänga den sen, det kan man inte göra me armen exakt xD hahaha!!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Va e skillnaden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0