Det finns alltid känsliga dagar...

Idag har det absolut inte varit en av dem bästa dagarna, det fanns sina
minuter, men inte mycket mer det.... Man får se vad som hände, hoppas allt
går bra, jag har bett till Gud om att allt ska bli bra igen :)
Just nu så messar jag me världens bästa Annita!! :D Oommg!! Va jag saknar
henne, våra HGY runda, shiiiiit hela HGY :/ Minnen...
Saknar att vara där con los latinos, Aaaah, blir galen av att tänka på det...

Men ska nog kolla på nån serie och typ inget mer jag kan komma på... Tror inte jag
skriver mer idag, så det här blir sista inlägget för todaaaaaay!!


Senaste bilden på mig & Annita när jag var i HGY (Minnen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0