???

Vet inte vad jag ska blogg om mer?? Finns inget att skriva o säga...
Ska bara va hemma idag, min morbror åker imorgon :( och sen får man se
vad som händer efter det...

Veckans planer:
Måndag:
Inget att göra
Tisdag: Morbror åker och sen vet jag inte
Onsdag: Träffas älsklingen...
Torsdag: Vara me Natha!! :D
Fredag: Vara me älsklingen igen ^^ 4 månader då :D!!
Lördag: Hemma fest i vårberg me Dayana :)
Söndag: Chill dag!

Höhö, jaa, det e veckans planer och sen efter det så får man se vad som händer, det
kommer nog vara mycket uppträdande för min älskling, ung 08 då oxå och sen kompis
och familjen så klart, och sen börjar man skolan... Fahn att allt måste gå så himla fort!! Hinner
knapp o tänka, tycker det har gått får snabbt :/ behöver mer ledighet... OMG!! Jag börjar 2:an, trodde
aldrig jag skulle klara mig så här lång ^^ trodde jag skulle hoppa av elr nåt sånt :P
Men hejdå!! Kanske skriver sen... Elr inte?? Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0