Första skol dagen!

Omg!! Min sömn dödar mig, jag sov 2 timmar och sen vakna jag och jaaa, ni fattar
väl att efter det så kunde jag inte somna om -.- Fahn va det här suger!!
Och problemet är att jag börjar bli trött, så aaa, snacka om att somna på första lektionen :D
AJaaa, idag ska man till skolan och se hur den här terminen ska se ut, hoppas jag inte
slutar sent!! Kommer dööö då xD hehe, eskoja vora!!
Om exakt en timme ska jag börja gå till tb :) så nu ska jag äta frukost och sen
chilla och vänta på tiden gå snabbare ^^ Tiiiihihihi!!
Juste!! Det e dimmigt där ut!! -.- helt sjuk väder Sverige har!! Peace!!


Dagens face look -.-


Kommentarer
Postat av: PiaPaz

Vilken fin bild amor!! profil bild DIRR! :D <3

2011-08-24 @ 19:28:01
URL: http://blogg.veckorevyn.com/piapaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0