Helt störd..

Heeeeeeeeej, nu e jag tillbaka- Men en sak som verkligen stör mig av alla andra haters...
Det är när dem fucking kommenterar onödiga kommentarer och inte ens säger sina egna
namn. Den som skriver anonymt står inte för det dem säger och leker coola bakom skrärmen...
Skriver man anonymt så e man bara helt enkelt SVARTSJUK!!
Helt Jävla omogna snorungar!! x@ Dem snackar om att dem kan mycket bättre och en massa
bullshit, men fuckig shiiiiiiiiit!! NI ÄR INTE MYCKET BÄTTRE SJÄLVA!! :@

Jag vet att jag inte är perfekt, men jag går inte runt o skriver anonymt... WTF??
SKAFFA ER ETT JÄVLA BRA LIV!! Smuts, hora och allt annat ni säger och skriver kan ni vara
det själva eftersom ni som skriver sånt verkar veta exkat hur man är det och blir det...
Helt störd... Synd att man ska slösa ett inlägg på sånt, och framför allt efter att man har varit bort res
ett tag... Och den som tar åt sig och skriver tillbaka: HAHAHAHAHA xD allt jag kommer att skriva tillbaka!!
SÅ HIMLA PATETISKA!! HAHAHAHA xD Mår ganska bra av den här inlägget :D Peace!!


Kommentarer
Postat av: Nathaa

hahahaha thats min mujer! <3

2011-08-28 @ 19:06:30
URL: http://nathiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0