Konsti...

Hahaha xD konstiga läsare jag har, jag har bara skrivit en inlägg idag och jag
har mer läsare idag  än igår :P och igår skrev jag typ 5- 6 inlägg -.-  hehehe!!
Jaaa, igår somna man efteer att natten innan va man upp hela natten -.- och sen ringde
älsklingen, så vi prata lite i 2 timmar, sen skulle vi försöka sova, höhöhö!! Jag somna och jag
vakna kl 12 :D av att det ööööösregna :P och åska!! Pam pam bum bum!! Elr nåååt ^^

Nu sitter jag på min säng me lite rygg värk, mama gav mig värsta masagen, asso jag skrek
som att nån slog mig, så där ont har jag i ryggen, kan knapp böja mig :( Men det går nog över.. HOPPOS JAG!!
Men ska nog ta o ladda ner nån bra film, skräck kanske :D Yeeeeaaaaaah!!
OOOOOOOOMMMG!! Natha, min hjärndöding e tillbaka!!! :D Yeeeeeeeey!! Höhöhö!!


Nathaaaa!! Min lilla ängel!! ♥ Te love you mi bebis!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0