Noll besökare, I'm back!!

HAHAHAHA xD har inte bloggat på minst 3 elr 4 dagar... Har helt enkelt inte varit
hemma. Ingen tid för att sitta framför datan :P Men nu så kan jag typ göra det... Typ!!
Får se?? Har varit o sett min älskling uppträdda, ni vet i skärhomlen som jag skrev om
sist, sen var jag på fest hos Pablo, hahaha, knaaaass säger jag bara, tre blå märken hittade
man dagen efter, sov hos Dayhana efter det,  och igår så kom jag hem och ville vila, men hjälpte
mama me lite städning och så och sen så kollade vi på filmer. Sen på natten så va jag och min äskling
upp hela natten igen o pratade i telebobo!! xD hehehe, och idag så träffade jag min bebe!!
Kom fram till Jordbro och sen så gick vi  till studion, efter det drog vi o käka och sen umgicks ;) hähähä!!
Okeeej, bra, det va allt, och imorgon ska jag försöka vara hemma... Hoppas jag lyckas :D Peace!!


Bild ifrån lördag... Andra bilder kommer sen, under veckan kanske?? Yeaah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0