Ny kategori....

En tanke som jag alltid har i huvudet...

det som verkligen stör mig mest av allt... Jaa, det är är MYCKET som stör mig för det första... Men mest av allt; det är det här me gäng medlemmar?? Vad vinner man av att var med i något sånt?? Det finns så mycket bättre saker att göra under fritiden istället för att störa och förstöra andras och sitt eget liv, eller hur??
För mig att vara en av ett gäng det betyder bara svaghet, ingen stolthet över sig själv, ingen
bra självförtroende, man är helt enkelt inte modig utan att vara en av dem...
Allt man lyckas me det är att få folk att bli rädda för en och få dålig bild av en och framför allt få respekt på fel sätt...

Varje gång jag går ut själv så ser jag massa grejer som små löjliga gäng, stora grabbar som tror att dem verkligen är nåt och som gör saker som egentligen inte borde ske... Jag har sett och upplevt mycket, och det är inte för att jag ha viljat upleva det, utom för att andra har orsakat en mass onödiga bråk, tjafs och mord...
Ska det verkligen vara nödvändig att orsaka en stor grej av en lite onödig t.ex. tjafs??

Vad händer liksom med ordet peace/ Peace and love och grejer som alla nu använder och brukar använda??
Missbrukar brukar ordet totalt...
Och det här me att respektera mig och blablabla...?? Kräver man respekt så ska man bevisa att man verkligen
är värd den respekten man vill ha och förtjännar...

Jag vet att den här inlägget inte kommer göra nån skillnad i världen elle huvudtaget, men ni som håller me och som verkligen stör sig på sånna omogna människor förstår nog vad jag menar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0