4 dagar kvar bara...

Sooooorryyy för dålig uppdatering!! Men har bara inte haft lust att blogga. Vet inte va jag ska skriva om nu längre, det blir tråkit att skriva om sin vardag varje dag :/ Blääääh... Ajaaa, ännu en vardag: idag har jag vaknat och sen varit hos farmor och sen farfar. och sen hämta upp mama och sen kommit hem och käkat maaat ^^ och sen varit ute med hundarna och nu så laddar jag ner filmen Colombiana som mama vill se ;)

Igår var jag hemma och städa och sen fixa mig. Efter det åkte jag till skäris och köpte present till en tjej kompis från gruppen och sen åkte man mot Bandhagen :P låååång resa säger jag bara :P hahaha. Man träffa gruppen, käka lite, lekte lekar :P hahaha, prata, dansade och det, sem drog man hem bara...
En bild på hur jag såg ut igår ;)

Glaaaad tjeeej ^^ hehehee!!

Och imorgon blir det skolan och sen efter det ska jag träffa älsklingen :D fast det blir trist när jag ska säga hejdå sen, eftersom...
På torsdag så åker jag bort, ska åka till Perú i en hel månad.... SÅ det innebär att jag inte ska blogga på en hel månad :/ lite tråkit där, men det är bra ändå eftersom jag inte har nåt att skriva om :P hahaha, men ska inte skriva mer nu. Bloggar innan jag åker, peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0