Hemma...

Kom egentligen hem för typ två timmar sen eller kanske mer ;) hehe, sitter vid pappas och min egen data och laddar ner filmer till Peru och sen på min egen data laddar jag bara ner Nalle puuh filmen :D hehehe, har viljat se den jätte länge ^^ Som ni ser har jag en ny header, e inte jag nöjd så gör jag om och om och om igen tills det blir bra och jag tycker nu att den är det ;) fats jag liknar en kines... Men men... Imorgon blir det skola igen och sen hem till älsklingen för äta, kolla på film och spela på super mario som han vill :D hahaha, så underbar min bebis e!!
En bild från morgonen och sen ska jag fortsätta ladda ner mina filmer ;) peace!!

P.S. Min Nalle Puuh film är ner laddad nu :D yeeey!! ska göra popcorn nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0