Tråååååååk...

DAGENS VILL HA: Godis, min älskling, mat...
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukisar, svart line och en lång armdlång tröja
DAGENS SMINK: Flytande eyeliner och brun puder
DAGENS FRISYR: utsläpot
DAGENS HÄNDELSE: Inget än...
DAGENS LÅT: Ingen speciell
DAGENS PLANER: Äta snart...
DAGENS SAKNAD: Min älskling
DAGENS DUMMASTE: Inget just nu
DAGENS SJUKA: Inget
DAGENS DROG: Min päls mössa :D (killens)
DAGENS KRAM:  Sara, Michelle och mina vovvisar
DAGENS PUSS: Ingen
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: Irriterad och konstig- känns det som...
DAGENS ORD: Inget...

Tråkig dag; inget, ingen, inget, ingen... Tråååk!!


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: tack så mycket! Du är oxå väligt vacker!

Haft en bra dag? =)

2011-12-13 @ 19:46:28
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0