En dag innan alla ♥- dag!!

Hellloooow!!
Ska fahn sätta igång igen med bloggen, mina besökare går bara!! :(
Neeej, men nu sitter jag här och lyssnar på Flow Music Radio  :D
Har väl inte mycket att berätta, har bara latat mej idag.
Ihihi, imorgon är det ALLA ♥- DAG!! Och då ska jag vara med min älskling
efter skolan, så jag längtar sjukt mycket!!♥
Saknar fett mycket tjejerna, Zubeide, Grechi, Maria y Kerstin♥
Las nenitas mas bonitas y lindas!!

Men nu ska jag kolla lite på mi novela och
sen al sobre se a dicho (till sängen)!!
Så Imorgon ska jag sätta igång med bloggandet!!
I promise sweeties!! Beshoooteees!!♥


Yo y Grechiii ♥ Första gången vi träffades ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

sööt du e älskliiing <3saknareeej meeeest nenitaa hermoshaa <3

2011-02-13 @ 21:35:16
Postat av: Jazmin ♥

Aaaaw :( nenita linda, tkm!!<3

2011-02-13 @ 21:52:42
URL: http://jeeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0