Haft jobbig dag??... Hell yeaah!!

Nemeeeeeeen Guuud!! Hjälp mej!!
Jag orkar inte mer, jag är så trött så att det inte ens
går att beskriva :(  jag somnade på skolans soffa...
Inte kul ska jag säga... Fick huvud värk när jag blev
väckt av Sara -.-
Men nu e jag hemma, har gått upp med vovvisarna och nu
ska jag bara chilla me livet som jag brukar...
Ska nog ta och kolla på mi novela, asso en ny och sen bara
vänta på att tiden ska rinna iväg xD
Nu e mi mami inte hemma så jag är så ensam nu, får ta och trivas med
mig själv helt enkelt... Inget mer att berätta, så jag skriver nog mer
senare... Annars så hörs man me tid ;)


Då jag och min älskling blev tsm!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0