Lördaaaaag!!

Woooooooow! Är så himla trött just nu!!
Ja ja, snart är helgen slut och så börjar det en ny helvetes
vecka... Inget mer me det liksom...
Men idag ska farfar komma hem till oss och älsklingen oxå.
Så idag ska man vara hemma, plus så ere skiiiit kallt, så ingen
idee att gå ut ändå, isf bara med vovvisarna ^^
Bilder som man kan lägga in finns inte, eftersom jag inte har
tagit blir på mej elr någon annan den här veckan så folket får
vänta tills på mondaaaay!! :D

Okej, ska sluta skriva eftersom jag inte har något bättre att berätta -.-
Sååå... Bai bai!! Chaito potitos!


Bild på mig från när jag var i Berlin, lite sudig!!
Men det var allt för just nu, chaito potitos iigen xD


Kommentarer
Postat av: Aimme

åh taaack o detsamma :D

följa varandra på bloglovin'?^^

2011-02-19 @ 16:05:52
URL: http://aiiimmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0