Om mig!!

PERSONLIGT

Namn: Jazmin
Födelsedag: 23 januari
Hemstad:
Stockholm
Land: Perú!!
Ögonfärg: Mörkbruna i solen/ svart
Hårfärg: Svart/brunt i solen
Längd: 1.65 :D
Högerhänt/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nooo...
Mest använda namn på msn: Jazmin Eleonora
Vad vill du jobba med: Med det man får pengar av ;)

FAVORIT

Färg: Svart, vit, lila och skrik rosa :D
Mat: Allt som går att äta och som smakar gott :D 
Sport: Inget just nu, men tänker på saken (tänkt i ett år snart)
Glass: ♥
Godis: Sööttt och surt :D
Affär: Gina Tricot & H&M, där är mina flesta kläder ifrån :D
Nummer: på vad?? :P

Helgdag:
 o.O??
Årstid: Sumeeer TIME !!
Kroppsdel på motsatta könet: Ögonen, leendet och läpparna ;$

KÄRLEK

Har du en pojk/flickvän?
: Yeees!
Vad heter han/hon?: Mukhtar ♥
Skaffa barn?: Tänker inte på saken

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen, jag är unica!!
Vem är mest högljudd: Vet inte, alla möjliga typ.. ahaha
Vad får dig mest att skratta: Den som säger något roligt... Ahaha
Vem har du känt längst: uuuff!! Vill ni veta?? Ehehe, många!!
Vem är blygast: Nobody!! :D
När grät du mest: jaa det är en bra fråga...
Bästa känslan: När jag känner att allt är bra :D
Värsta känslan: Att vara ensam och känna mig ledsen

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär:
Absolut!!
Rymt hemifrån: Hahaha, neeeej!!
Sovit utomhus: jaa!!
Spytt i skolan: haha, tror inte det
Velat bli modell: Jaaaa!! :( jag vill det nu!!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: aa, väldigt mycket ska jag säga xD
Sett en död människa: Nej, tack och lov...
Ätit sushi: Jaaa :D så goott!!
Varit på scen: Jaa, när jag dansade i en grupp och när jag gick i skolan i peru
Retats: Ahaha xD om jag inte har så heter jag inte Jazmin... Ahaha, jaaa, och folk älskar mej så xD

DU

Svär:
 Jaa... 
Sjunger bra: Nej, skulle inte tro det va, va, va!!!
Vill gå på högskola/universitet: vet inte...
 
Vill gifta dig: aa, fast inte nu...

Spelar något instrument: Nej, men spelade gitarr
Äger en ipod: Noopp

Sover med gosedjur: Jaa, alltid :D mes min Hello kitty jag fick av min älskling

Pepsi/cola: Fanta exotic
Mc donalds/burger king: MC, I'm Lovin it (=
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar <3 
Kött/vegetarian: Spelar ingen roll...
Tv/film: Data xD
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Ingen av dem :P

Kakor/paj:
Kakooor! xD

KAN DU

Gå ner i splitt: Neej xD
Skriva med båda händerna: Jaa, men med vänster blir det helt cp xD ahaha
Vissla: Jaaa xD 
Blåsa en bubbla: Jaa
Rulla din tunga i en cirkel: Hur?? o.O
Ha dina ögon i kors: Absolut!! xD
Nudda näsan med tungan: noo :(
Dansa: Jaa :D Älsakr att dansa! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack detsamma! :)

2011-02-18 @ 14:10:03
URL: http://matildaogren.blogg.se/
Postat av: KIMO

snor den :D haha

2011-02-21 @ 00:07:58
URL: http://esber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0