11 dagar kvar ....

Cha chaaaaa!!♥♥
Sitter på min säng och lyssnar på musik bara...
Har installerat in webb cam så jag kan se folk och dem kan se
mig och så ska jag video blogg med den tills jag får min nya kamera :D
Hehehe, kom väl hem vid 4 och sen käkade jag och gick ut me hunden.
Sen tog man lite bilder på sig själv ;)
Hittade en sak man kunde ställa kameran på :P vet inte exakt
va den heter, men en bild av den ska ni få :D
Ahahha, idag i skolan har det varit knaaaass säger jag bara: Cha chaaaaa xD
AHahaha xD sara och jag är bara för sköna när vi är trötta :P

Bilder & video från skolan kommer jag inte lägga upp nu, utom om
en stund när Sara har skickat dem till mej :D


En av bilderna...


Hihihi....

Ser va den står på?? :D Va heter den?? höhöhö....


Den!! :D


Jag igen :P lite av min ego pics :P

Det var dem bilderna, nu ska jag se till att Sara skickar
dagens bilder till mej så lägger jag upp dem om en stund xD
Beshoootees!!♥♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Det heter stativ ;)

2011-01-12 @ 19:45:54
Postat av: Bella

Det heter stativ ;)

2011-01-12 @ 19:46:06
Postat av: Lina

SV: tack så mycket, ja visst är dem! riktiga godingar!

2011-01-13 @ 19:02:53
URL: http://linabambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0