Bilder från igår och lite idag :P


Bild på mej och min broder när vi kollade på serie (frijolito- Amarte asi)


Kläder jag köpte igår med Maria i stan♥

Och idag började min morgon ganska sen :P
Vaknade kl 2, tog mej 32 min att vakna xD
Ahahaha, frukost blev det sen och sen städade jag hela
min garderob :O
Oooommmgg!! Säger jag bara :S Det var fullt me kläder
jag verkligen inte använder :D
Så två bilder blir det från idag:


Ren garderob :D Tog inite bild på det såg ut från början, UPPOCHNER!! :O
AHahaha, det var fullt upp me min garderob säger jag bara :P


5 fulla påsar fullt med kläder jag verkligen inte använder :P
Hellt sjukt, trodde inte mina ögon o.O...

Men nu ska jag dusha och sen ska jag kolla en film med mi mami.
Imorgon blir det mer bloggande :P
Beshoootees!!♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag valt ut 10 st bloggar, och du kanske är en utav dom? Du kan nu rösta på vilken du vill ska vinna veckans blogg. Du får sprida min länk tipsa dina kompisar, du kan göra precis vad som helst för att få folk att rösta på till exempel din blogg. Ni kan rösta hur MÅNGA gånger som helst. Lycka till!

2011-01-07 @ 23:59:26
URL: http://nightmarecandy.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu har jag valt ut 10 st bloggar, och du kanske är en utav dom? Du kan nu rösta på vilken du vill ska vinna veckans blogg. Du får sprida min länk tipsa dina kompisar, du kan göra precis vad som helst för att få folk att rösta på till exempel din blogg. Ni kan rösta hur MÅNGA gånger som helst. Lycka till!

2011-01-07 @ 23:59:32
URL: http://nightmarecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0