E dagen seg elr e det jag som e seg?? o.O

Asso idag känner jag att jag inte orkar me nåt alls.
Vaknade sent, va ute med hunden, efter det har jag
städat och sen har jag hjälp mamma med maten, orkade
inte ens tugga när jag skulle käka... Ja jaaaa, jag vet att 
jag är konstig, men sån är jag så klart... KONSTIG!!

Kom hem kanske för en 40 min sen, va ute me hunden
ännu en gång och nu e jag hemma igen...
Ska nere och käka nåt, känner mig hungri helt plötslig??
Sen ska jag dusha och sen kolla på tv elr nåååt...
 Ska lägga upp dagens bild på mej som en kompis tog på
morgonen och sen ska jag lägga upp bilder på det jag
köpte igår :D och kanske några random bilder på mej om
jag nu hittar ;)


Jag när jag var ut med hunden :P


Efter jag hade ätit klar, så gick jag med älsklingen till Gina
och köpte lite kläder till mej, va tycks??


Och outfit från igår , jag blev inte så fin, men bjuder på det ;)
Beshoooteees!! ♥


Kommentarer
Postat av: natalieeee

Hej! Nu har jag valt ut de bloggar som har chans att bli veckans blogg! Kika in om det blev du. :) Annars, tack för att du var med och tävlade.

2011-01-05 @ 18:09:32
URL: http://natalieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0