En dag innan skolan... Buuhuuuu...

Heeellooow!!
Sitter på min säng och typ inte gör så mycket.
Tog lite roliga bilder på mej nyss, eller roliga och roliga....
Dem inte direkt normala :P
Men idag har jag varit hemma hos kusinen och inte gjort så
mycket, vi käkade där och sen umgicks bara som vi brukar.
Nu ska jag väl inte göra så mycket...
Ska försöka lägga mig tidigt idag, imorgon blir det skolan igen :(
Men men... Har saknat Sara :D så det blir roligt ändå!!
Har väl inte så mycket att berätta ;)
Bilder nu och sen ska jag ladda ner färdig musiken jag skulle ha och
så nån bra film man kan se innan man lägger säg :D


Orkade inte lägga upp alla bilder så här är en av dem
sexigaste bilderna jag tog idag ;)
Skriver nog senare, annars imorgon, beshoooteees!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Tack så mycket! :)

2011-01-09 @ 21:42:51
URL: http://kameror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0