I skolan...

Nu sitter jag i skolan och inte gör nåt alls...
Typ alla har slutat nu och jag har så klart lektion -.-
Har såååå himla tråkit :O jag jag är så  hungri!!
Saknar mi bebito :( det känns som att jag såg han för
tusen år sen eller nåt sånt :O....
Men ska vänta tills det blir tolv och så ska jag väl käka själv
för att jaaaaa, Sara gick hem och typ lämna mej här helt solitaaaa...
Ehehehe, jaa jaaaaaa, det var typ det jag ville skriva :D


Bild från igår som ni nu ser xD
Hehehe, ska ta nya idag :D
Beshooteees!!♥

Ps. 10 dagar kvar!! :D LÄNGTAR!! ♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

allt bra?<3

2011-01-13 @ 16:04:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0