Lista

1. Första kärlek
2. Min favorit plats
3. Vad är kärlek?
4. Mina rädslor
5. Min bästa vän
6. Ett ögonblick
7. Det här saknar jag
8. Det här hade jag på mig
9. Mina syskon
10. Mina intressen
11. Den här veckan
12. Vad hade jag på mig idag?
13. Mina drömmar
14. Min första kyss
15. Min favoritfödelsedag
16. Mitt favoritminne
17. Det här ångrar jag
18. Den här månaden
19. Då jag var som lyckligast
20. Den mest betydelsefulla

Hoppas man inte måste ta det här i ordning :P
13. Mina drömmar:
Det är att åka tillbaka till Perú och bara vara med familjen och sen
bara kunna vara där som så jag var i början. Jag saknar verkligen
allt jag hade och har där. Och så en annan dröm är att åka till Japan-
Tokyo!! Det har jag önskat mig ganska lägge :P Så man får väl se i
fram tiden om det blir av eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0