5 Januari ♥

Heellooow!!
Sitter på min säng och pratar med älsklingen :D
Kom hem för en 32 min sen typ...
Har varit ute med Maria i stan och köpt lite kläder
och gick runt :D efter det åkte vi till alby, till Grechi xD
Vi var hemma hos henne en stund efter det gick vi ut me
nån av Grechis kompis, Rebecka tror jag va namnet :P
Efter det var vi ute sådär, prata och sånt, vi tog lite bilder :P
Hehehe, efter det gick Maria & jag hem :P

Nu e jag bara hemma och pratar me min älskling :D
Nu ska jag bara ta det lungt och bara chilla galet ;)
Lite bilder blir det så klart och bilder på kläderna får
jag ta upp en annan dag, asso imorgon ;)


Jag, Grechi, Rebecka & Maria♥


Grechi ser alltid bra på bilder, men jag ser ut som en rutten apa :P♥


Maria bra på bild, inte jag xP♥


Rebecka, Grechi & Maria ♥

Det var dem bilderna, imorgon blir det bilder på kläderna ;) beshootees!♥


Kommentarer
Postat av: Claudia Grechi.

HAHHAAH gumman så söööt du e, wtf, jag ser feet i ansikten på bilderna hahahah söta e ni kärlek till er<3<3<3

2011-01-07 @ 01:18:55
URL: http://grechiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0