Just nu...

Höööööööööööj :D
Hehehe, jag har nu spikat fast mina tavlor och lite lösa bilder som jag sa att
jag skulle göra förut, men nu e det gjort i alla fall... Funderar på att gå o dusha nu...
Det är så himla varmt idag, elr va tycker ni?? Bilder kommer upp på när jag va vaken hela
natten och på hur det ser ut me tavlorna ;) Bleeeeeeeess!!


Hehehe,
utsikt från mitt rum typ kl 7 på morgon eller lite innan kanske ^^


Ni kan inte anna hur varmt det va även me fleckten på, hehe, ¨jaa, så här såg man ut, hehe, kanske
lite suddig, så man ser inte mycket...


Tavlor och lösa bilder :D yeeeeeeeey!! :D Mer bilder kommer ju hängas upp under året ;) så det
kommer det kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0