On my bed!

Helllooooow... Vet att jag e dålig på att uppdatera, men jag har faktis frågat mig
själv och har tänkt!! o.O konstog nog... Vad ere jag ska blogga om?? Va ere ni vill
att jag bloggar om?? Jag vet att jag har mina få läsare!! -.- Jaaa, Du, exakt duu där!!
I can see you!! mohahahhaa!! Neee, men seriöst, säg något jag kan blogga om!! SNÄÄÄÄÄLLAAA!! :(

Men kan nog berätta va jag har gjort idag.... Idag har jag vaknaat ganska i onödan... Höhöhö, men hade
det jätt bra iaf!! :D yeeeey!! Va på pappas jobb me syrran och hjälpte till och efter det så uffa man runt i
stan me syrran, va på donken och vi köpte lite grejer ;) hehehe, det ginns små mascaror för 9.50 :- i H&M!!
Hahhahaha xD spriiiiing!! Själv köpte jag 2 st sånna mascaror ;) och så köpte jag lite annat :D
Och sen va man i tumba för att lämna papper för att få sin lön- pengarna kommer rulla in den 15 :D!! Och
snart åker man bort- Italien :D hehehhe!! Nu ska jag vänta på mamma så att vi kan laga mat och sen får man se vad som händer ;)
Men nu ska jag lägga upp lite skoj bilder på mig och syrran från idag :D


Vet vilken tiden den här bilden togs- Hehehe, 9:50, det var då dem bad oss att vänta 10 min på att
lunch menyn på donken skulle komma fram :D








Höhöhöh xD syrran va hungriiii, ellääääh?? xD


Hehehehe, yeeeeah!! Det var dem bilderna för idag antar jag ;)

Och snälla glöm inte, skriv va jag kan skriva om, vad jag borde ändra på och sånt på min blogg!! :D
Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0