Skulle ha gjort det här Juli 26, 2011

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min morbror :D

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov ^^

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Redigerade bilder och lyssnade på musik

Det sista du sa högt:
Ya mama!! xD 

Det senaste någon sa till dig:
Mama: glöm inte o kama hundarna

Vad har du druckit idag:
Mjölk och multivitamin!! :D

Vad var det senaste du åt:
En banan
 

Vad var det senaste du köpte:
Öööhm... Eeehm... Min tjej grejer antar jag... Eller
sakerna jag köpte i Italien.. Vet inte ^^ 

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mörkt brun

Vad är det för väder hos dig nu:
Varmt me lite sol typ...

Godaste glassmaken:
Jordgubbar, mango och choklad smak :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njaaa... Vet inte, inga kommentarer...

Sover du tungt:
Vet inte faktis :P
 

Drömmer du mardrömmar:
Ooohjaa... OM jag inte gör det... :(

Trivs du med ditt jobb:
HAHAHAHA xD har ingen ^^

Favoritklädsel:
Det beror på vädret, men det brukar alltid annars vara
leggins me ett  linne och en kofta ^^

Favoritlåt just nu:
Typ jag har många...
Men mest Mundo de caramelo- Danna paola :$
 

Vad ser du om du tittar till höger:
Två ramar och en läs lampa :)
 

Vad gör dig glad just nu:
Att min älskling ska komma hem till mig :D

Vad ska du göra härnäst:
Fixa mig lite... Typ xD

Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt..

Humör just nu:
Ganska glad faktis :D

Favoritgodis:
Choklad
 

Kläder just nu:
Ett linne och sköna shorts

Sommarplaner:
Umgås, bara vara, va me älsklingen och kompisar
och familjen

Hur många kuddar sover du med:

Har 4 kuddar och en stoooor hello kitty nalle och
sen har jag två mellan stora nallar, men jag sover bara
med en nalle ^^ :$ 

Spelar du något instrument:
Neej, men spelade gitarr förut :P

Morgon eller nattmänniska:
Både och, ibland :P

Vad är viktigast för dig:
Allt som får mig att mår bra och dem som
betyder för mig...

Är du kittlig:
AHAHAHAHA... Om jag inte är -.-

Snarkar du:
Neej :D Tror jag :P

Stjärntecken:
Vattumannen

Äckligaste insekten:

Alla möljga små insekter, men mest spindlar :(

Längtar du mest efter just nu:
Att älsklingen ska komma hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0