Bilder från igår

Hehehe, jaaaa, det var många bilder, men hoppas ni som kollar in min blogg
gillar bilderna ;) nu kommer dem senatse tagna bilder från igår när vi var i stan....


Ser ni mina ögon?? hahaha xD två olika färger ^^ Hahaha!!


Min sexiiga tvilling!!


Me baby när vi väntar på tåget mot västerhanninge


Lilo och Juan


HAHAHAHA xD faaah va rolig Juan ääär!!


Efter att ha varit hemma hos älskligen och hämtat hans väska :D






Släpp aldrig mig, för att jag vet att jag inte kommer släppa taget om dig mi vida... :$


Framme i t- centralen




Väntar på resten av gänget


Hehehe, älskligens nya glasögon, coola va?? xD


Lilo y Juan- Barndomsvännerna :D


Alexiiitooo!! xD


Alex y Crippa


Alex y Crippa igen :D


Min älsking!!!


Glada killar :D


Och jag och min bebito innan han åkte!! :(

Hade rolig med killarna igår, hehehe, men vart lite sorligt sen när jag var tvungen att gå :(
Saknar min baby så himla mycket!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0