Den tjugoandra i sjätte

Shooo :D sitter vid datan hemma och typ bara chillar me livet ^^
Oooomg!! Fick nån allergisk reaktion idag på jobbet :O snacka om jobbit och
läski situation :( så jag åkte till vårdcentralen i Hallunda, min handledare skjusade mig dit.
Och vet ni vad dem sa!! :''( Vet ni??? Neee, ni vet inte!! Vill ni veta??... o.O
Jag e allergisk mot pollen och sen CHOKLAD!!! :'( Fattar ni!!!?? CHOKLAD!!! :@
Asso jag typ fick tårar när dem sa det... E fett ledsen, ska tröst äta mig me choklad bara för det...
Höhöhö, eskojade voraaa!! Men neeej, jag komme saknar mi chocolate!! :(

Neee, men nu ska jag kolla lite på mi novela och sen får man se vad som dyker upp mot
kvällen, annars ska jag bara vara hemma hela dagen... Peace!!


Hehehe, hittade nån randoom bild som jag aldrig har sett för... o.O


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha stackarn hur ska du klara dig utan choklad? :O

2011-06-22 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0