??

Heeeeeeeeeeeej... Ere bara jag som e seg elr det tiden som inte rullar som den ska??
Hahahaha, duuuuuh... Jag har som sagt inte sovit på hela natten, så neee, ingen sömn
asso... Vågar knappas gissa om det är morgon eller kväll :P Höhöhö :P solen gick upp 20
över 4 idag :D mysigt va?? Neee, men kollade på fett O.C parts ^^ nästan hela fösta sägongen ^^

Men idag ska hela familjen förutom jag och hundarna vara ut ^^ mami ska jobba och syrran och
papse ska på nån DIF match nånstans i världen :P Ganska rolig att vara ensam efter en lååååååång
ensam natt ^^ hehehe, men ska nog kolla mer på O.C eller nån annan serie ^^
Tänkte bjuda på nån bild på mig och min hund ^^ ser ut som en zombie, men men... Ska ändå täcka
förr min ansikte, så den bjuder jag inte på ;) min ögon svider pretty bad just nu... Tröött ellläh??


Jaaaa, jag kan se ganska trött ut, eller neee, ni kan ju inte se, men min hund va trööööt!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0