Höhöhö ^^

Häääääääääääääj :D
Det var ett tag sen man skrev... Jaaa, man har väl haft lite fult upp...
Men men.... Lite kort kort: I fredags va man hemma hos älsklingen för att
han mami fyllde år, det var skit rolig och trevligt ^^ yeeey!! Hehehe, sen kom
man ju hem sent, så då hann jag inte o blogga alls ^^
Dagen där på (lördag) så åkte man till landet, och det var skit varmt så när man kom
fram så tog jag fram något att lägga mig på för att sola :D Hehehe, assso skiiiit jag säger bara...
HAR FULT ME BILDER NI MÅSTE SE :D HEHEHE!!
Men det tror jag inte jag hinner att ladda upp idag, så det får nog bli imorgon ;)
Hehe, och idag ska älsklingen komma hem till mig, så nu måste jag ner för att dusha mig och
fixa mig innan han kommer hem :D Så nu lovar jag inte att jag bloggar något mer idag, så det får nog bli imorgon ;) chaooooo!! :D


En av 1000 bilder jag tog när jag var på landet ^^ Höhöhö!!
DET KOMMER MER, JAG LOOOOVAAAAR!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0