Hur jag gillar att sminka mig ;)

Häääääääääj :) kollar lite på serie som jag brukar kolla på, men sen kom
jag på att jag ville vissa hur jag sminkar mig, så nu ska jag lägga upp lite
bilder, finns det frågor och sånt om nåt så ere bara att fråga ;) peace!!

1. Först tar jag puder (från H&M) som jag lägger över hela anikten, inte alltid jag använder, men det händer...




2. Efter det gör jag min ögon bryn om det behövs och sen fyller dem. Pennan e från H&M, min e brun




3. Sen tar jag min favvo penna ^^ den e glittrig blå (H&M). det lägger jag på min ögonlock som ni ser....


4. Efter det så tar jag flytande eyeliner (från H&M)



Så ser det ut när jag har stängda ögon...


Och så här ser det ut när jag har mina ögon öppna...


5. Sen tar man mascara (från isadora) som man brukar


6. Sen tar man lite rouge (från H&M 15 Bronze)




7. Efter sminkningen ser man ut så här!! Tadaaaa!! :D Va tycks?? Finns det frågor eller bara kommentarer så kommetera gärna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0