Shulululuuuuuu!!

Kom just hem, skulle varit hemma 4 efter Grechi skulle komma hem till mig
för att fixa sig till sin bal, men det blev för sent eftersom hennes bal börja kl 5 elr
något... Buuuh!! Saknar dej flakiiiis!! (Grechi)
Vad mer?? o.O.... Hehehe, neee, men ska vänta på mamma ska komma hem me pappa
och sen käka och sen fahn me att göra klar min fucking läxa!! -.-' Höhöhö... hö.
Men efter skolan vart jag i liljeholmen torget och köpte min svarta linne, eftersom den som jag
använder nu är rätt så sönder xP AHAHHAHA!!
Oooommmgg!!! Jag klagar inte nu men man kan tro att man är i afrika (inte för att jag har varit där),
Hahahah, men ni fattar min vinkel locoooos ^^ men det vart och skööön :D yeeeeeeeey!!

Juste!!! Igår var man me Emelie, syrran, syrrans kille, Bruno, Hssine, tian, min kille och sen ingen
mer tror jag ^^ Ajaaaaa, saken är att vi var nere vid mälaren :) skööööööööönt!!
Tian och Hssine badade och vi kollade på och lyssna på musik, det var riktig chiiiill ^^
Efter det så drog man till donken me Emelie, killen (min), jag ocg syrran :) Vi va hungriga, jag och
Emelie var deeeeet :D hehehehe!!
Men bilder från igår kommer under dagen ^^ chaaaoooo pescoooos!!

OCH JAAAAA!! JAG VET ATT JAG INTE HAR BÄSTASTE SWEDIIIIIE!!! ^^


Tror att det är Tian som badar i bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0