Shuuuup!!

HÖhöhö, gissa när jag vakna idag :O!!! Kl halv 4!! Hahaha, snacka om att jag fick panik
när jag kolla på kl ^^ Hahaha, precis när jag vakna kom mamma hem så hon vart lite sur
när jag berätta det ^^ men innan det så städa jag mitt rum och sen så käkade man och städade
lite där nere och efter det så hjlpte man mi mai me gården. Och OOOOMMMGG!! Mina ögon klias hela
fucking tiden när jag e ute!! Min mamma säger att det kan vara en alergisk reaktion :( NEEEEJ!!

Ja jaaaa, man kan inte göra så mycket..
Och jaaa, idag ere en ännu varm dag och så sitter man inne i sitt rum och ska skicka en läxa ^^
Sen får man se vad man hittar på :D Hehehe, imorgon ska man träffa Jazmin från chile :)
Man får se om det blir lite bilder me henne ;) men annars så tänkter jag lägga in andra bilder som jag
lovat att lägga in, så jag ska fixa klart min läxa och sen blir det lite bilder ;) peaceee!!


Saknar min bebis Jennitooo :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0