Sööööndaaaaaaaaaaaaag!!!

Alla bloggare säger shoooooooooo- shoooooooooo!!! :D
Idag mår man bra igen och allt är mycket bättre :d yeeea :D Idag ska man var
me älsklingen :D yeeeey!! PLUUUUUUUUUS!! Så e vi 2 månader idag, ere inte undebart???
Jooooooo, det är det!! Fy fanh :D Han e mitt allt verkligen!! :D
Fett glad jag e idag, hahahaha!! Oooomg!! Det åska det fett mycket idag på morgonen, det
va fett mysiiiigt så jag somnade om xD höhöhöhö!! Knaaaas inlääägg?? Ohjaaaa!!! :D

Ahaaaa, igår var man me Jenniboo, Angelia, Amanda, Jennis och Amandas lill kusin och
någon kill kompis till Amanda :) Vi åkte till slagsta :) det va fett roligt där, hade verkligen saknat
dem där människor, hehehe ^^
Jaaa, som sagt idag ska man vara me älsklingen, så jag vet inte om det blir något mer bloggande
idag, men vi får se hur det blir ;) bilder från igår kommer inte upp idag, antingen idag senare eller
imorgon, eller jaaa, jag börjar jobba imorgon, så man får se hur det blir me bloggandet alls!! :D


Så häääär döööö såg man ut igår ^^ fint elläääääh?? Noooot!!


Jenni och jag






Tror inte att det finns något vackrare!!!


Angelia, så himla söööt!!


Jenniboo och jag ^^


Jenni och jag- Inga kommentarer om min minn ^^ HAHAHA!! Jag bjuder på mig själv som jag brukar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0