What a sunday...

Heeeeeeeeeej :) efter jag skrev miitt första inlägg idag så gick jag o dusha
och klippte mitt hår (bara topparna) och sen så blev jag hel plötslig trött, så jag
gick o la mig. Efter 3 timmar så vakna jag, men!! jag var ännu tröttare... Men kan
inte sova ut dagen även om jag inte ska göra något idag :P Måste ha sömn in för natten,
plus så ere min sista vecka på jobbet och sen den 4 juli ska jag jobba på papis jobb, så mer
cash rullar in :D yeeeeeeeey!! Längtar till Italien och framför allt Perú resan :D!!

Nu ska jag bara kolla på lite serier och sen dra ut me mina älsklingar (hundarna) och sen kolla
mer serie tills alla typ kommer hem eller nåt, så jag ser fram emot den här.... Öööhm... Kvällen...
Hehehehe, eskoja vora!! Neee, men nu ska jag inte få er att läsa mer, peace!!


Gammal bild från förra året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0