Chuuu Chaaaa!!

Ahahahaha xD om man tänker på rubriken på spanska så
betyder det något annat:P ahahhaha!!
Heeeeeeej btw!!
Idag har det varit ganska bra dag. Vaknade och sen drog
man till stan me Grechiii :D Sen vart man me min granne Emeloooow!!
Orkade inte vara hemma så vi drog till hallunda  kebaben :D
Lite bilder och sen ska jag bara chilla och må bra!! :D Yeaaah!!


Dagens utfit!!
Kan inte se fulare och smalare ut -.-


Hahahha, sötare katt kan bara inte finnas, grannes katt hängde ner för den här
grejen vi har utanför vårat hus och mina hundar ville leka me den :D ahahaha!!
Filmde faktis, men orkar inte ladda upp filmen ;) en annan dag, kanske imorgon...
Bilder på katten blir det iaf!!








Me and Grechiii ♥


Me and Emeeloooow!! ♥


Jaaaaa!! Det var sista bilden på Emelooow!! Yeah!!
Ska tagish nu, skrivr mer imorgon elr kanske senare!! Vem vet ;)
Beshoteees patitooos!!♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka Alvarez Muñoz

Har börjat blogga igen! kolla gärna in min blogg :D <3

2011-03-02 @ 23:06:13
URL: http://rebeckaalvarez.blogg.se/
Postat av: Rebecka Alvarez Muñoz

Tack desamma preciosa! :D <3

2011-03-02 @ 23:11:05
URL: http://rebeckaalvarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0