Följa mina 24 dagar...

Dag 1 – Presentera mig själv

Dag 2 – Dig och dina vänner i bilder

Dag 3 – Vad är kärlek

Dag 4 – Mina rädslor

Dag 5 – Min bästa vän

Dag 6 – Min dag

Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan

Dag 8 – Min första kyss

Dag 9 – Ett beroende

Dag 10 – En bild på dig från förra året och från idag

Dag 11 –  Ett citat du lever efter

Dag 12 – En länk med en låt jag älskar

Dag 13 – Något du älskar

Dag 14 – En obesvarad kärlek

Dag 15 – Mitt favoritminne

Dag 16 –Bilder på mig ifrån fjortistiden

Dag 17 – I min handväska

Dag 18 – Betydelsefulla låtar

Dag 19 – En favorit

Dag 20 – Det här saknar jag

Dag 21 - Det här upprör mig

Dag 22 - Det här längtar jag till

Dag 23 - Detta ångrar jag

Dag 24 - Mina drömmar


Den här listan kommer jag föja när jag har lust bara, vill ni veta något
så ere bara att fråga så skriver jag om det.
OBS. Det får bara vara frågor om min ¨24 dagar¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0