Fortfarande lördag...

Häääääääääj igen...
Är lite glad nu för senare ska jag få ett samtal :D
Har nu ätit mat, asso kände  verkligen att det var länge sen
jag åt maaaaat!!! xD Men nu äter jag ganska normalt igen, mår helt bra sådäääär ;)
Var nydligen ute me vovvisarna och nu väntar jag bara på samtalet pch sen på att
åka till Arlanda för att hämta mi mami :D
Kanske inte har berättat att mi mami hade åkt till Perú för typ 3 veckor sen och idag
kommer hon tillbaka, har faktis saknat henne :D hon är väl framme vid 22:30 elr något :D

Nu blir det lite ego pics och sen ska jag bara chilla me livet :D


Ganska seriös bild :P


Höhöhöhöhö U.u


Just smile and say FUCK YOU to all the haters!!!


peaaaceee!!


Ööööööööh!!!


Shooooooot meeeeee.... AHAHAHA xD


Me have a plan!! Yeeeeaaaah!! Perfekt eng btw ^^

Det var dem bilderna, nu ska jag bara hjälpa a friend me hennes header
coh sen chiiiillll... Peaceeeeee....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0