I'm happy again!! ♥

Helluuuuuuuuuuuuuuu :D
Kom nyss hem och så vart det strul me grannes hund... Men det går över, kan
fahn inte ta och bråka me min bästiiis :D
Idag är jag mycket gladre än va jag har varit på länge, och FUCK
den som vill förstöra -.-

Idag har jag väl varit i skolan och så har jag faktis inte gjort något
speciellt, var hos frisörena i min skola och den lärde ut hur man kunde
locka me plattång och olika grejöööör ;)
Nu ska jag äta mat, och ska äta mej tills jag bli määätt ;) YEAAAH!!

Höhöhöhö, dagens oufit: (?)


Jaaa, jag vet att jag inte var så fin i facet, men det får duga ;)
Chaitoooo potitoooos ;) Peace!!♥

P.s Nu är allt fixad, hoppas det inte blir så igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0