Lörsdag ♥

Helllululuuuu!!
Sitter på min säng och inte gör så mycket.
Kom hem från fittja för ungefär en timma sen och käka
på direkt, och nu gör jag inte så mycket...
Angående igår om det jag skrev va bara för att jag vart så
himla sur och irriterad och ledsen... Men sånt händer, nu är allt mycket bättre :)

Och neeeeeeej!! Igår va det inite min fucking dag -.-
Man såg folk man inte vill se -.- Och vrf just igår!!!
Gooooosh!! Ja jaaa, hoppas det sista gången iaf -.-!!!
Idag va jag på Fuerzas de los andes träning and I like IT!!
Mukhtar följde me sådär gulli :D blev ganska glad :$
Men ska istället börja i slutet av april eftersom dem tränar mer till
en tävling :P Sååå... så får det bli :S

Ska draaaa nuuu.... Chaooooo...... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0