Nu är den borta iaf....


Nu har jag tagit Facebook för tillfälle...
Fb innebär bara problem som sagt...
Jaaa, jävlar vilken tung natt, va uppe tills kl 4. 30 och typ grät
skiten ur mej, så så dålig mådde jag. Vaknade kl 14- 15, och då vart
folket hemma på dålig humör, så det vart inget bra morgon, så man grät så fort
någon sa något elr så, men men....
Och neeeeeej, jag skriver inte det här för uppmärksamhet -.-
Jag skriver det här för att folk ska fucking fatta att jag mår fucking dåligt!!!...
Så så, ere bara, acceptera eller bara draaa....

Nu har jag städat och så, har så jävla ont i tyggen såå att
jag tror min rygg kommer gå av eller något :S
Idag ska jag bara chilla hemma och bara försöka ta det lungt och jaaaa, ni fattar....
Imorgon börjar man skolan igen, så nu hoppas jag ingen förstör för mej där...

Oooooh!! Jag vill ha piercing!!!
Jag ska fahn ta och göra det, jag vill se hur det äär
på riiiktiiigt!! Jag vill ha!!!
Kolla bilden nedanför: Så vill jag har det fyfahn xD


(bild från google)


Kommentarer
Postat av: Anonym

everything's gonna be great again. u will just have to wait

2011-03-06 @ 23:37:11
URL: http://emsan.tk
Postat av: Aimme

Hoppas det går över.. :)

Jag undrar om du inaktiverat din fb elr tagit bort den helt? isåfall hur tog du bort den? Jag vill också ta bort min, men vet ej hur ;s Kram (=

2011-03-07 @ 01:33:19
URL: http://aiiimmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0