Shoo!!

Sitter i min systers rum och saknar....♥
Fixade klar klar bilderna nu som vi tog idag :D
Hehehe, har väl inte mycket att berätta, har bara varit
i skolan idag och typ ruttnat....
Efter skolan var jag i skäris och va med Emeloooow och
flummade söndeeeer!! Ahahahaha xD ♥

Bilder kommer nu och ska jag bara ner och käka mat!! ♥


Nu är Maddi tillbaka :D Hon är BRUUUUN!! Vill oxåååå :(


cp bild på mej och Zaraaaa :D ahahha, hade en som va fett rolig, men
orkade inte bjusda på den :P


Seriösa mej och Zaraaa :D




Ahahaha, finns inte roligare än Maddi!! Älskar henne ♥


Me, Zaraaa & Jussan :D


Ahahahha xD Älskar den här bilden me Jussan!! ♥


Den här kan jag bjuda på....


Yeeeeeaaaah xD vi hade helt enkelt chill i skolääään xD ahahha xD
Chaoooo potitooos lokitoooos ♥


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Tack för att du är med :) Meddelar dig sen om vinnaren.

2011-03-22 @ 00:27:23
URL: http://morgans.nu
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

sv; nu får jag allt ta och slå ihop mina atomer och tacka enormt mycket! :)

2011-03-22 @ 10:23:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0