Tisdag!! ♥

Tja :/
Är inte på humör nu när jag kom hem...
Men har haft en ganska bra dag annars...
Jag har varit i skäris me Charbel & syrran och sen var
jag me Grechiii!! Vi åkte till Liljeholmen och kollade kläder,
sen åkte vi till skäris igen och sen möte vi på Haruuu & Cämii ;)
Sen drog vi till deras däääns!!
Fett grymisar dem äääärrr!! Tjockiiiz tungäää ;)
Vi fota och filma lite, men det blir bara bilder eftersom man egentligen
inte fick filma och sånt, så det blir bara bilder som sagt!! :D

Innan jag och mi broder gick ut så tog vi EN bild :D


♥ Pila dancers:



Cämii, barndoms amigiiis :D♥







Trodde det var mer bilder, men nopp!!
JUSTE!! Det var en kvinna som filmade dem under deras träning, ahaha
hon filmade oxå me and Grechii :D ahahha, fett kul det var ♥
Köpte kläder oxå, men dem kan jag visa imorgon ;)
Nu ska jag bara chilla, kanske ladda ner en film och sen söööva ;)
Jag vet, en inlägg idag, fett me snål jag är :P
Men chaito potitos!!♥


Don Omar Lucenzo - Danza Kuduro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0