Tråkii lördag...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej...
Fett nere på guuuuuuuud!! Har inte haft sån dålig lördag
på fett länge. Hade planerat att åka till stan för att se Lilo Uppträda ♥
Men eftersom mami kommer idag, fast skiiiit sen så måste jag ruttna hemma
och inte göra ett bajjjjss....
Jag va ganska glad imorse, men inte nu längre :(

Så här såg jag ut på morgonen när jag typ vakna och sen så
såg jag min kaptus, asso blomma har växt ut :D så jag blev lite glad där ^^




Är den inte fiiin?? *.* Jag älskar den bara såååå mycket ♥

Jaaaaa... Vet inte va jag ska göra nu, ska väl fortsätta me lite saker och
sen ruttna vidare tills på kvällen.... Chaooo ♥


Kommentarer
Postat av: Mayra

Gullig har också dn kaktus :)

2011-03-19 @ 21:54:46
URL: http://bebitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0