♥ Underbar dag ♥

Häääääj :D
Kom nyss hem från staan ;)
Har haft en skön och underbar kväll/dag :$
Skulle dra ut nu, men pallade inte, är för trött nu, pluuuss!!
Så har jag ont o ryggen :P
Idag var det inte min dag tills jag åkte in till staaan :$ ehehehe ♥
Men ska bara chilla me livet nu och ska ta och äta nåt ;)
Lite bilder och sen baaaaaaaaaiii :D ahahhaa....

Dagens outfit:


Facelook:


Och jaaaa, som sagt så va det inte min dag i skolan, det va fett jobbig
me det vi höll på me i skolan :S


Vi skulle fylla två sånna stooooraaaa krukor men grenar, asso snacka
om jobbigaste uppgiften hittills -.-

Jag just nu:

Jaaa, efter stan så klart :P då vart man död :P
Har ont i ryggen och shiiiit, ahahhaa, Chaooo potooos locooos xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0