Bästa valborg!!

Häääääääääääääj :D
Det finns inte ord på hur underbar jag hade det igår, underbaraste dagen
på tusen ååååår!! Bästa säger jag bara :D
Nu blir det lite bilder och video som jag tog själv och spelade in själv ;)

Tror att jag börjar me bilder och sen på en annan inlägg så blir det video som har spelats in ;)


Älsklingens kompis och my baby ^^ riktig skön kompis, ahaha x)


Sköööön grabbar på scen!


Tuuuuungaa!!




Flow Latino


Flow Latino


Lorizay's


Lorizay's


Lorizay's




Folk som verkligen fucka ur till Lorizay's låtar ^^

Nu blir det bilder som man tog på väg hem me Cookie, Marco och Lilo:



Min söta älskling och jag x) HAHAHAH!!


Cookie & Marco

Jaaaaa, det var många fler bilder, man dem e för roliga för att lägga upp ^^
HAHAHAHAH xD Nu ska jag ner för att äta frukost i alla fall ^^ Chaooo pescaoo!!


Kommentarer
Postat av: carro

Naaaw cookie con trenzas x) faaan om du ser henne kan du hälsa henne från mig ;( (carro från bredäng)! Fortsätt med bloggen amiga jazmine ^^ .

2011-05-01 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0