I'm home

Heeeeeeej :D
Nu e jag hemma, kom just hem för ett tag sen...
Hehehe, ska berätta va jag har gjort idag ;)
Idag har jag varit i skolan, jag hade matte prov, höhöhöö..
Nu vet jag inte hur det gick men men, hoppas på bra, det va mycket man
fick tänka och hur man skulle räkna ut och allt... Som ni vet så har jag
gått om 1:an... Ni som hade provet, hur gick det för er?? :D
Sen efter det hade man lunch (onödig info) :P hehe... Sen hade man florist teknik, så
vi höll på me smycken som man fick göra själv... Tog fatis bild på det, kom på det nyss ^^
Efter skolan åkte jag till min mammas jobb och ville vara en stund me henne och efter det så åkte jag
hem och gick ut me hundarna... Sen gick jag ut me Emelie, vi fick skjus till kebaben i hallunda :D
Sen satt vi där i några timmar och snacka om allt... ALLT!! AHAHAHA!! Hjärndöda vi är xD
Och sen så åkte vi bara hem... Och nu sitter jag här på min säng och inte gör så mycket...
Ska lägga upp bilderna och sen så får man väl höras senare ^^


Älskar den här blomman...




Inte riktig klar...


Så ser den ut när den är klar... Ganska jobbig var det att göra den -.-' men men...
Ajaaaa, ska dra nu... Chao pescaooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0