Låt dagarna gå...

Häääääääääj typ -.-
Aaaasssh!! Jag vet att jag inte är bra på uppdatera, men jag har annat att tänka på, så ni som läser får helt enkelt kika in lite då och då :) Annars har jag väl varit i skolan och sen kommit hem, käkat och den drog jag till Grechi i alby :D Vi tänkte sola men det börja blåsa så det vart inte så lyckad ^^
Sen kom jag bara hem, käkade igen mat me mi mami och drack lite tee :D Gooooott!! ^^
Nu har inte jag tänkt göra så mycket, typ ska snart lägga mig eller jag känner för det :P
Tänkte ladda upp lite bilder, sen får man säga hejdååå ^^

Dagens två outfit:
När jag skulle till skolan:

Yeaah -.- lite suddig :P

Och sen outfit på mej när jag va på väg till Grechi:


Lite övriga bilder:

Hehehe, gjorde den sjääääälv :D :$


Mitt arbete från idag- högbukett


Hittade en massa böcker på när jag gick i HGY... Hittade en bok där jag och
Ann brukade kladda på när vi hade tråkit på våra engelska lektioner :( Saknar tiderna me henne....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0