På min säng....

Heeeeeelluuuuw...
Sitter på min sän g och väntar på att syrran ska komma hem så att
jag kan äta något gott ^^ Asso idag har det varit en ganska onödig dag
i skolan, men ändå vart man där en stund ^^ Sen var man me älsklingen
en stund... Och vart jag tvungen att åka hem.
Nu ska jag bara redigera lite bilder som jag har tagit idag, ganska många, men ni
får se vilka jag lägger upp ;)


En bild från fredags när jag och älsklingen satt i syrrans klass rum och vänta på henne, jag va
bara så tvungen att typ kladda ner hela hans arm ^^ roligt hade man iaf :D


Kommentarer
Postat av: G

haha vadå e det fult i svart? :P

nej asså gumman de elegant oxå i svart, vet man kan tro jag ska på begravning men svart e elegant för sånt, jag är ej den första som går på bal med svart tro mig =) <3

2011-05-30 @ 20:21:22
URL: http://grechiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0