Bilder från älsklings födelsedag :)

Ska berätta hela min lördag- Äventyyyyyr!! xD
Näää, men jag vakna kl 8 på morgonen, dushade och käkade och sen ska fixade jag mig lite lätt innan jag drog till fotomässan i Älvsjö med papa, vi gick runt där och det är alltid lika trevlig, vi fikade lite sådär och sen gick vi in i mässan igen efter det åkte jag hem till min älskling...

....han sooov -.- när jag kom hem, igen va hemma förutom han och hans kompis Micke :P hahaha, rolig snubbe. Men ändå, vi käkade lite och sen fixa lite grejer med hans mama och sen så åkte Micke, Lilo och jag till Kista!! För att klippa Lilos hår... Jätte lång resa, hahaha, man kom sent till hans egen fest, men det var inte många där ändå när man kom fram.... Sen så fixade man sig och sen så käkade man maaat och tårta och sen började FEEESTEEN!! Så nu kommer bilderna :D

Dags för tårtaaan :D

Älsklingens mama & min älskling

Kram kallas :D

Lilo och Paulina

Jag och min älskling!!♥

Barndomsvännerna- Lilo & Juan

Paulina, Lilo, Juan, Juans tjej- Matilda &... nån snubbe :P

Crippa & Nicole

Djohannes Brown :D

Lilos bror- Claudio och hans tjej Nadja :)

Mer bilder kommer sen ;)

Glöm inte att vara med på tävlingen!!
http://jeeds.blogg.se/2011/november/here-im.html


Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Härliga bilder!

2011-11-25 @ 09:38:20
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0