Bilder från idag- snacka om bästa dagen!!



Yeeees yess!! Dagens outfit :D lite lätt så där, me en kofta på så klart ^^

Sötaste Lelooo :D

Jag och min älskling kan vara riktig sexiga... IBLAND!! HAHAHA xD

Lyssnar på Cookies mp3 :D Bra lååååt!!

Min älskling :D

Cookie & Lelo i Gamla stan

Davinchii, Lelo, Cookie och Carolina- Vink Vink :D

Cookie och halva Lelo :)

Heeeeej Cookie!! Jag vet att om du ser den här bilden så kommer du dööö :O och kommer
ba: neeej, ta bort och blablabla...Men neeej, tänker inte, så kämpa inte ^^ pusss heeeej :D


Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

tack.. jag har gjort en hel del desiger och har haft rätt många olika själv. men aldrig har jag varit lika nöjd som nu :D

2011-11-04 @ 10:51:11
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0